KRYEFAQJA » LAJME » Bota » Kupa Botërore Rusi 2018, me më pak sponsorë
Botërori 2018, skenaret e kualifikimit për çdo skuadër

Kupa Botërore Rusi 2018, me më pak sponsorë

Sport dhe Konsulencë CSM Entertainment ka lëshuar një raport të ri pasi ka analizuar gjendjen aktuale përsa I përket sponsorizimit të FIFA-s dhe 32 ekipeve kombëtare që do të luajë në Kupën e Botës në futboll në 2018. Pas identifikimit të 365 marrëveshjeve dhe 305 markave nga 34 industri të ndryshme, raporti zbulon mundësitë se cilët prej tyre mund të jenë të pranishëm këtë verë në Rusi. Struktura e re e sponsorizimit të FIFA-s nuk ka dorëzuar rezultatet e pritshme. Dy nivelet e para (FIFA Partner dhe World Cup Sponsor) mbeten të njëjta, me një maksimum prej 14 sponsorë (6 + 8 ose 8 + 6). Në 2014 ata mbuluan 14 pozicionet dhe për Rusinë ka 3 në dispozicion: 1 partner FIFA dhe 2 sponsorë të Kupës Botërore. Niveli i tretë shkon nga 6 sponsorët kombëtarë në 20 vende rajonale (4 për çdo rajon). Në 2014, 6 kompani braziliane sponsorizuan Kupën Botërore. Për këtë verë, FIFA ka menaxhuar vetëm një sponsor rajonal, Alfa Bank, kështu që ka 19 të mbuluar. Lidhur me Brazilin, ata që nuk e kanë ripërtërirë kontratën janë 12 sponsorë: Emiratet, Sony, Castrol, Continental, Johnson & Johnson, Yingli diellore dhe 6 sponsorët kombëtarë brazilianë. Megjithatë, niveli i investimeve, FIFA do të merrni një të ardhura të ngjashme për vitin 2014 në sajë të sponsorëve të reja: Qatar Airways, Gazprom dhe Wanda si partnerë të FIFA-s, ndërsa si Sponsor I Kupës së Botës do jetë Alfa Bank, si i vetmi mbështetës rajonal. Disa nga industritë më të fuqishme pa përfaqësim në FIFA janë bastet, kompanitë ushqimore, telekomunikimet apo sigurimet. Por, rasti më i habitshëm i disponueshmërisë është industria e gomave, pasi as FIFA as ndonjë nga 32 ekipet pjesëmarrëse nuk kanë një sponsor në këtë sektor. Mungesat e mëdha do të jenë Nissan, Heineken dhe Sony, të cilët nuk sponsorizojnë asnjë në botëtorin Rusi 2018.

Sicred